Telenor moderniserer mobilnettet i Velfjord

Det planlegges nå arbeid på en basestasjon i ditt område 21.5.2024 kl. 08:00 til 16:00. Det er sannsynlig med forstyrrelser i mobilnettet mens arbeidet pågår.

Telenor har desidert flest basestasjoner i mobilnettet - noe som gir dekning i verdensklasse! Nå oppgraderes mobilnettet slik at flere får tilgang til 5G og enda bedre kapasitet på 4G. Oppgraderingen skjer ved at basestasjonene oppgraderes.  I området basestasjonen dekker vil det under oppgraderingen være lavere kapasitet og i perioder ingen dekning. Dette gjelder kun i områder der en ikke har overlappende dekning fra en annen basestasjon.

Det planlegges nå arbeid på en basestasjon i ditt område med oppstart den 21.05.2024.  Det vil være stor sannsynlighet for forstyrrelser i i tiden 08:00 til 16:00.

Telenor varsler kunder som har tjenestene trådløst bredbånd og abonnement på mobil direkte dersom vi forventer at de mister dekning på registrert adresse.

Liste over adresser dette gjelder finner du her:  Ref 39301843 - Brønnøy - Nordland - Berørte adresser (XLSX, 27 kB)

Aktuelle områder dette gjelder ses i kart nedenfor.