VAKSINERING I BRØNNØY

Helsestasjonen informerer om vaksiner som tilbys i Brønnøy.  Klikk her for info

Spørreundersøkelse ifbm. Byplan Brønnøysund

Har du enda ikke svart på spørreundersøkelsen? Da har du fortsatt mulighet til å gjøre det innen fristen, som er mandag 02.10!

Brønnøy kommune sendte den 14.09 ut et varsel på SMS og en mail til innbyggerne i Brønnøy kommune angående en spørreundersøkelse i forbindelse med Byplan Brønnøysund, som er under utarbeidelse.

Responsen har vært helt fantastisk og vi har så langt mottatt hele 1499 svar på spørreundersøkelsen! Det er tydelig at dette er et tema som engasjerer innbyggerne i kommunen og Brønnøy kommune setter stor pris på alle tilbakemeldingene vi har fått!

Med det sagt vil Brønnøy kommune gjerne minne på om at det fortsatt er mulig å svare på undersøkelsen. Så om du ikke har svart på den enda, oppfordrer vi deg til å gjøre det innen mandag 02.10.

Du kan gjøre dette ved å følge denne lenken: https://forms.office.com/e/ucaQfhttMJ

Er du interessert i å følge arbeidet med byplanen, kan du følge med på kommunens hjemmesider

Du kan også bruke kommunekart, velge "Kartlag" og huke av for "Byplan under arbeid" for å se plankartet slik det til en hver tid foreligger.